Yousee

Hvad skal du gøre når du har problemer med dit internet eller TV signal?

  • Anbefaling fra vores kontaktperson hos YouSee ved fejl på Tv- billedet (billedet pixelerer):
    Hvis en kunde gentagne gange oplever fejl på Tv-billedet, f.eks. at billedet pixelerer, er det vigtigt, at den enkelte kunde ringer ind til YouSee`s fejlservice på tlf. 70 70 40 40 og fejlmelder signalet.
    Det er uhyre vigtigt, at den enkelte husstand ringer ind og fejlmelder, så driftsafdelingen hos YouSee kan se, om der er flere i samme område, der fejlmelder, eller om det virker, som det er et enkeltstående tilfælde.
    Da YouSee registrerer alle fejlmeldinger, vil det hjælpe driften til hurtigere at få en indikation af, hvorhenne i nettet fejlen ligger, samt omfang af fejl, og om der er tale om kortvarige eller længere varige pixel fejl, samt om det er på nogle bestemte kanaler i kundens tv-pakke, eller om det er mere generelt, tilfældige kanaler i kundens tv-pakke.
    Man vil hurtigere kunne udelukke/ fastslå, hvorvidt fejlen ligger i husstandens egen husinstallation, eller der er tale om en fejl uden for kundens bolig, som der skal køres fejlfinding på.
    Det digitale signal er meget mere følsomt for støj end det gamle analoge signal. Hvis fejlen ligger i husstandens egen installation, kan det være, at kabler og / eller stik burde udskiftes.
    Derfor, for at få løst problemet med fejl på Tv-billedet:
    HUSK at ringe ind til YouSee (70 70 40 40), hvis I har pixelfejl, og fejlmeld, så der hurtigt kan komme den rette fokus på problemet i YouSees driftsafdeling, og hvorved man hurtigt vil kunne udelukke/ fastslå, hvorvidt fejlen ligger i husstandens egen husinstallation, eller der er tale om en fejl uden for kundens bolig, som der skal køres fejl på.

 

Procedure opsigelse grundpakke

Opsigelsesblanket

968 total views, 2 views today